Saturday, January 8, 2011

Serius dah tak de keje

Muka-muka stok reject.





Bila dah buhsan mengadap segala macam soalan assignment. Beginilah jadi nya.....
Senaman menganga mulut sampai tumbuh telinga panjang. Aiyok.




Ceh. Buat tangan 2 ala-ala pistol sambil kenyit-kenyit mata.







Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...













baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...










cak!!!
ahahahaha...



Hurm..tak salah kan kalau kita memuji diri sendir dengan mengatakan :
"wow..kami sungguh comel" hahahahaha




Percubaan untuk buat aksi guna tangan.



Owh..masih lagi terkial-kial.

Ok. Finally. Menjadi. Buat bentuk love. Dan keterujaan terover bila aku kepakkan tangan sampai "awek" di sebelah tak masuk dalam pic ini. wakakakakakkaka




Kita cuba try (*_*) buat bentuk boooolaat boolaatt plak. Owho. Tengah teropong mereka yang lawa-lawa-ensem-ensem tapi yang tak mandi lagi. =D



I don't understand this. Jari kelingking aku tu. Apa kau ingat bila buat macam tu dapat cari line yang tak berapa bagus di Muadzam ni. Konon nak buat antenna boleh ubah.




Besarkan mata sampai tahap maximum.

Hah. Mana mata aku? Sapa curi? Pulangkan balik. Tau la aku punya mata yang cantik. =P




Matahari semakin jauh dari Muadzam Shah. Merajukkah? Yang ada hanya hujan rintik-rintik-air-bergelora. Kesejukan. Seolah berada di "Manchester...." Semua stok mandi sekali sehari je. Ini serius. Tak memain. Jimat air.








Muka heaven gila bila mandi sekali.





Kau-kau-dan-kau-
kita masih kawankan?
walaupun aku mandi sekali sehari. =)

2 comments:

miss osixnine said...

cm dl gak...uko wat memek muka n mandi skali je...hahahhaha

Cik Aish said...

hahaha oooo kamuu yeee si anon tu? hahaha