Wednesday, January 19, 2011

Apelah sangat MID-TERM..Bukannya FINALS derrrrr


Mula 19/01/2011 sampailah 21/01/011, aku ada mid-term tapi sempat lagi nak buat entry. Alaaa chill and rilex lah, buku-buku tu pon dah meluat tengok muka aku ney. Kalau la depa boleh bersuara mesti dengan lantangnya suruh aku baca novel plak.





Lagipun, mengikut teori aku sendiri.. Manusia ni makin besar makin malas. Bergantung kepada tahap tumbesaran badan. =D Tapi kan, ade je manusia yang kurus ni pemalas, manusia yang gemuk ni rajin. Aku ni sedang-sedang je tak gemuk dan tak kurus. Kiranya aku ni taklah rajin dan tak jugak malas lah. hihihihi.



Gini je la. Cerita banyak un tak gune. Aku tetap kene hadap MID-TERM nie. Banyak lagi assignment dan segala jenis mak nenek tutorial dan case study aku kene buat. Aishk..gara-gara banyak sangat aktiviti lagha terus kemalasan meresap dalam diri nie. Sangat malas. Tersangat paling amat malas. Sekian.

No comments: