Friday, January 7, 2011

Mari study sampai lebam

Buat masa sekarang ney, aku perasan masa aku banyak sangat terbuang kat benda-benda yang lagha. Lebih-lebih lg 24/7 asyik duduk dalam bilik mengadap cerita korea! Aku dah khatam semua cerita yang ade dalam hard disk 320 GB. =)

Bosan asyik memerap dalam bilik, aku pun pergilah ke library. Ahaks..aku rajin =) Ea...semangat nie..bawak semua assignment yang dah beranak-anak sampai tak terlarat aku nak kendong sebijik-sebijik!!!
Nice kan?






Ni ruang depan perpustakaan. Aku tak suka study kat sini. Sebab aku lebih banyak tengok orang-orang yang lalu-lalang cari buku. Lagi satu, volume suara nak kene jage. Aishk. Kene maintain kan suara tu cukup sampai level 1 je. =.="





Part yang paling aku suka. Masih berlagak seolah-olah dia lah bakal ketua yang berdisiplin. Satu meja kt library tu, penuh dengan barang-barang dia!!! Dan dia ni suke ruang depan library. Sangat fokus buat keje. Kalau aku...hahahahahhaha...xdapek deeee!!!






Apa-apa pun. Aku suka lepak kt belah belakang dalam library nie. Sunyi. Tak ramai orang-orang.
Kalau kt sini, volume suara boleh sampai level 3-4.
Lepas tu, boleh seludup barang-barang terlarang. Ohooo...






Junior yang sibuk menelaah subjek ekonomi. Sangat cemerlang mereka ini. Lagi 2jam nak kuiz, masa tu la mereka "berjuang".





.the end.

No comments: