Friday, August 14, 2009

Milik Siapakah Puting Ini?

huh..tajuk nak kontroversi jer...
ishk...ok2..wajib baca jika anda sayang saya (ade ke yg syg)


..mangsa buli..

Muhammad El-Amsyar Khalis

video

siapa yg menang???

edan (adik aku) sedang berusaha mengusha puting dak amsyar ni..

(huh..memanjangkan lehernyer demi puting itu..lalala)

kus...semangat dinasour!!!bosar bonar nganga 2..cuba la sopan sikit..
nah..hamik ko!!!td nak sangat kan...pakej ngan air liur skali..eiii..yek..lalala
bg pinjam kejap je tau,jgn lame2..
oit..udah le 2..td dah cakap bg pinjam kejap jer..bg le balik!!!
ha..cam kenal jer awek nie kan..

aku le 2..ishk..teruk bebenor time nie..tak nak mengalah..skali skala bukannya selalu..

ah..tak kisah la nk cakap ape..asalkan aku puas!!!

hahahaha..giler kejam..

ok.aku pinjam puting dak amsyar nie xde la lama mane..cuma 10 minit jer (uit..lame gak 2..boleh wt amsyar t'tggu dan menangis)

pas 2 aku pulangkan pada empunya badan..aku sedar aku tak layak lagi nak puting 2..

(^^.)

lepas je aku bagi puting 2...terus amsyar leka ngan puting 2 tanpa pedulikan aku lagi...

puting 2 lebih bernilai agaknya.. (@_@)

gambar yg bawah ni adalah koleksi puting jaman aku kecik2 dulu..ok2..aku tau puting 2 dah bertukar kale dan warnanya agak keterlaluan dan melampau...hahahahaha...

tp biar la..benda2 nie kan kenangan..simpan tok jd bahan bersejarah..

dan mungkin juga berguna utk mase depan..yelah,mane la tau...kot2 rege puting nie mahal sgt..aku recycle jela puting nie..hahahahahahahaha...ok.ayat terakhir 2 tipu.sila abaikan...

3 comments:

♥ Reen ♥ said...

eeeee x malu isap kopek....huhuhu

lionteen said...

haha..
la..
puting berebut ngn adik yek,..
xpe..
nnti lionteen bg yek..
hahahaha

-- [ 4nkEl r4p ] -- said...

erk rsa malu lak nak ngaku kawan..wakakaka, sib baik deq da xhisap botol susu trus..