Friday, April 17, 2009

Minah Rempit Junior

Tajuk di atas saja mau bikin gempak..tp aku tak pasti ar korang gempak ke tak...agagaga (^_^).

Ok.Ok.Arini nak share tentang video ni.Kalau korang tengok ape yang korang rase?Ape..rase sedap... Hi5 Emoticon

klau aku,aku akan jadi tersangat MARAH!!!Hi5 Emoticon

yela...tak ke sakit ati,jantung,hempedu dan semua organ dalaman bile orang sekeliling hanya pandang je budak yang terbabas 2 tanpa ade rasa ingin membantu..mereka boleh buat aksi bodoh,bangang,sengal dan sebagainyer..hihi..malas nk maki-maki..kang tak pasal-pasal blog aku kene banned..waaaaaaaaaHi5 Emoticon

ishk...si lelaki yg bawak budak 2 plak tak terfikir ke matikan enjin 2 dulu..ni tak..dibiarkan jer enjin tu hidup dan tengok ape jadi!!

Dan aku tertanya-tanya..apakah ade lagi masyarakat seperti yang ade dalam video ni??

Hanya memandang sesama sendiri tanpa hulurkan bantuan!!!

video

7 comments:

NoRT said...

adusss... sedey ar... cian budak tuh... x ley tgok ar..takut jadik kat aku...

NoRT said...

kat mana petrol pump tuh? bengap btol la pkerja dia.... bukannya nak tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

akudinda said...

tak syg anak ke..
nort..
jgn bagi anak ku pegang stereng plak..
hahahahahaha..

DeQ-Da said...

To NoRT..

super duper bengap..juz tgk je..

ishk..ape punyer org da..

xtau la petrol pum ni kt ne..

DeQ-Da said...

To akudinda..

sbb xsyg anak ar berani wt cm 2 kot..

hiihihi...

AkuAyie said...

oo..vid ni dah tengok.
giler kan?? sepatutnyer ayahnyer pon kena la matikan enjin kn.. cian tul dak tu

DeQ-Da said...

to AkuAyie

org 2 xtau cm ne nk matikan enjin kot...

hihihihihi