Wednesday, August 17, 2011

Wordless Wednesday #2

Assalamualaikum.

Apa itu bantal busuk? Bantal yang korang pakai setiap kali nak tidur dari kecik sampai besar. Yang mana bantal tu dah di peram dengan air liur dan bantal tu tak pernah berbasuh. Ewwww..hahahahaa. Aroma yang sangat hebat kauuuu !

Aku pasti ramai yang kat luar sana ada bantal busuk jugak kan. SILA MENGAKU SEKARANG ! ! ! =p Hurm,jangan ingat budak kecik je ada tao. Orang yang dah cukup dewasa pun adaaaaa.

Apa perasaan korang kalau bantal busuk tu tak ada masa korang nak tido? Aku yakin, tido korang akan jadi tak lena sebab rasa ada benda yang ilang kan? So, sebelum nak tido memang kene pastikan bantal busuk ni berada di sisi katil supaya dapat tido dengan nyenyak. Sungguh hebat bantal busuk ni. =)

Kepada sesiapa yang ada bantal busuk, ishk..jangan malu-malu. Even kalau kau dah kawin sekali pun dan akan mengganggu hidung pasangan kau, tapi demi kasih sayang kepada bantal busuk, PEDULI APA. Pasangan kau kena terima bantal busuk kau dalam hidup dia. Hhahahahaha. Kejam tak??? kejam tak??? =P


Gambar 1 : Milik FARAH SYAZANA
























Gambar 2 : Milik AZIMAH

























Gambar 3 : Milik ROZEYANTE
























Gambar 4 : Milik GADIS MANJA =P


























AMARAN : Jangan sesekali sembur bantal busuk korang dengan FEBREZE. Nanti hilang wangi kewangian bantal busuk tu. wow.tak lena tido kalau tak dapat bau original bantal busuk hak milik sendiri =D



Nota kaki : Gambar bantal busuk dari 1-3 adalah kepunyaan budak rumah saya =)

5 comments:

roze said...

my bantal busuk was my baby~ hazel~!! bukan red bird tue~ so, me?? dun have~!! :(

e k i n said...

Tak boleh tidur kalau tkde bntal busuk! haha.

Wordless Wednesday #5

Roshaida said...

roze =_+" haah la...hazel.. hurm..tp hazel xde,ganti ngn angry bird bird tuuu =D

Roshaida said...

ekin : hohoho...serius wow..xleh tido.. =_+" nk kene bau bantal busuk tu baru akan nyenyak tido =D

ziEma said...

pa'a pnye paling rare skaliii. hakhakhak!