Sunday, July 11, 2010

Pink Bear

ehem2.
sepanjang bulan Julai adalah besday aku *hoh..sajak sungguh mukadimah utk entry kali nie..

walaupun besday aku ~6.7.2010~
iye.
aku sedar dah lama berlalu.
tp aku masih lagi menerima "surprise gift" nie. ecewahhhh!!!

hah!!!
ni adiah yang aku dapat dari....

jom2 check it out.
cantik packaging nye.. =)
kreatif u olls..
hand made paper beg ni (^_^)

gagagagagagaga...
ini lah isi dalam paper beg td!!!
wwwwwooooooohhooooo!!
so comel!!
yang penting
PINK
kalau dulu selalu on9 sorang2..
kini saya dah ada teman yang kecik dan comel.
dengan ini saya namakan Pink Bear ini sebagai
CIK LOBAK...
kenapa CIK LOBAK??
ishk...suke2 ati aku la nak letak name durian ke belimbing ke.
2 bear aku yang punye..bukan korang yang punyeeeeee...
hahahahahahaha..

Ok.mao g mandikan CIK LOBAK jap....apekah???lalalala

No comments: