Sunday, July 11, 2010

1st time

fullamak.
eksited sungguh entry ni..
lagi2 bila share link plak kat fb.
nampak macam "terdesak" nak orang baca ini belog..
hahahahahohohohohohoh

ishk...
tak de la "terdesak" mana pun,
aku nak tolong habiskan masa korang dengan baca entri aku yang merepek-repek ni...
2 yang korang suka kan??hihihi

hah!!!aku taw korang bosan maen facebook an an an?? *sila anggukkan kepala anda =P
lagi busan bila komen tak di reply..hurm..tyme 2 mesti asyik tukar2 profil pic jer..
hahahahhahaha...betul x??? (^_^)
so,langkah terbaek tuk hilangkan kebosanan tu,
silalah baca entri ini.. *hak tuihhh!!! gila gegirl ni promote blog dia..


hah..
dah perenggan ke-4 baru nk masuk cerita.
ok.
lets proceed.

td...tengah busy kutip2 makanan kat "cafe world"...
tiba2...romate aku ogy jerit2 panggil aku, pa'a, zima.
rupenya orang banci datang..hahaa... (^_^)
ekceli..residen blok aku..dok agih2 kan borang banci2 nie..
ala...
start dr 6hb dah heboh pasal banci2 nie..
ishk...6hb tu kan beseday aku *hah..sape xdan nk wish 2 sila wish cpt..memaksa nie..


tertera 6.7.2010 tarikh lahir aku di atas borang banci 2.
haruskah berbangga hari banci2 ni jatoh pada tarih lahir aku???
hahahhahaa

of coz kaooo....semangat dok mengisi mana yang patut.
soalan sikit tp nak mengisi nya amik masa.
hahhaa...sebab kompius nak guna bahasa melayu ke bahasa inggeris.
maklumlah..borang ni dwi-bahasa.. (^_^)

hah!!!
nampak 2..
SULIT SELEPAS DATA DIISI
CONFIDENTIAL WHEN FILLED WITH DATA

maknanya...tak ada istilah copy paste tiru meniru ea. =D

Diakhiri dengan "SAMA-SAMA KASIH".






--->>1st tyme isi borang banci2 nie.
Gigil kaooo.dolu2 mak ngan ayah je
yang wt sume nie.tapi tak pe..sekarang
ni, aku sebahagian dari program
banci.ecceeewwaaahhhh!!!hahahaha.

No comments: