Wednesday, July 21, 2010

Ggggrrrrr..Teori???

Sebot pasal teori,otomatik tindakan refleks kemengantukan datang tiba-tiba.
huarrrrrhhhhhhhhh!!!

nak kata tak cukup tido..
aku rasa dah terlebih-lebih lebiiihhh tidoo!!!
sampai berat badan pun naik.. *motif???

OMG.
not good not good.

hurm...tapi aku cari ikhtiar gak tak nak bagi mengantuk.
aku bawak la kudap-kudap macam
mentos ke..chewing gum ke..cadbury choclairs ke..
tp teeeeeeeetttttaaaaaaaappppppppp
sama!!!
masiiiiiiiiihhhhh mengannntuuuukkk.

macam mana la nak buat nie..
meh2 tolong aku..
especially to student law..hahhaha
kenapa korang??
ishk...of coz la sbb korang kan banyak amik subjek teori..
lagi-lagi kene duk hafal "act" dan macam-macam fakta lagi..



ko tengok minah nie.
eksaited masa minit pertama masuk kelas..
muka segar bugar jeeeee!!!

gotcha!!!
minit seterusnya..
langsung terus menguap tanpa pedulikan kehadiran lectrer yang tengah semangat mengajar di depan..
kihkihkih..
fedulik sume itu (*_*)

daaaaannnn...
amboi
besaqnya tulisan lecturer ni.
dengan harapan xkena pakai spec sem ni.
tsk tsk tsk.
ok.
jangan ko berangan nak buku nipis-nipis.
sekarang nie realiti buku sume tebal-tebal yang amat.
harus khatam untuk 6bulan ini. (@_@)
bukan mengadap buku yang tebal-tebal tu je..
dan bukan juga mengadap tulisan yang seolah2 segan je nak ngaku sapa punya..hahahha..
dan jugak lectrer yang ala2 comel-comel gitu *xperlu nak bodek..die bukan bace belog ko pun..

wei u olls..
kena mengadap benda alah yang teknologi-teknologi canggih ni jugak..

ishk..SLIDE.
demi SLIDE..


Seterusnya..
yezza..kerja2 summarize journal..
yeay...sukkkkkkkkkkeee kah aku??
hahahhahaha
u olls tengok keje aku.
journal 2 punya la panjang lebar.
tapi aku juz highlight kan only 1sentence je..
hah..maknanyaaaaaaaa!!!
aku suka-suka je skip nak baca...
daaaaasaaar pemalas!!! (@_@)


SUBJEK TEORI MEMANG MENGANTUK KEEEEEE???





--->>kepada lecturer yang
mengajar subjek teori sem nie.
saya dengan "selumber" je menguap banyak-banyak
kali sambil mata 2 hampir-hampir nak pejam-pejam
maaf atas keterlanjuran student mu ini..
hahhaahhaa (^_^)

No comments: