Friday, July 16, 2010

Aku Kuat Makan

hehe..kalo kat umah..aku memang suke makan.
sebab mak aku masak sedap...hehe!!
kalau mak aku tak masak..aku pergi la tibai makanan kat McD 2..
biase la u olssssss..mood aku kan poyo (^_^)

"MAKANAN SUNGGUH SEKSIS.
DAN AKU SELALU KALAH DENGAN MAKANAN
SEBAB MEREKA TERLALU MENGGODA."

hurm..bila dh duk study jaoh2 kt Pahang ni..
hahaha...kalau masih dalam Malaysia 2 tak la jaoh sangat an an an
..tak macam adik aku kt Mesir 2..
ishk...mesti ari2 rasa nak makanan mak masak =(
tak nak cerita pasal adik aku 2..
mood sedih plak..dah ar rindu kat dia..

lets proceed.
selalu dalam pukul 12am waktu di Muadzam Shah..sambil on9..aku di hidangkan dengan minuman ini..
sllluuuurrrrrppppppp!!!! *waklu..sapa nk hidangkan utk ko..cit..podah!!!

CAUTION :

jangan tanye nape aku gomok...
lu tengok..
lu bace...
lu pk la sendiri....huhu!!
weiiiii!!!!
nikmat u olllssss...
tiap2 malam aku menghirup minuman ni..
berkilo2 berat aku naik bila tiap2 malam dok menghadap Hot Chocolate ni..
yang cadbury 2 tak de la hari-hari aku ngaaaap ngaaap..
jahanam gigi aku yang cantik mulus nie dan koyak poket sbb harganya sungguh2 mantop..sepapan RM8..hahahhaha
tp sekali sekala merongakkan gigi tak pe an an an???
hahahaha...agak2 la nak ranapkan gigi sendri..
lepas makan gosok la gigi..
dan aku tak moh pakai gigi palsu coz usia aku remaja lagi.. *hakkkktuuihhh...remaja la sgt!!!

tiap-tiap malam minum ditemani CIK LOBAK.
sambil minum tengok cerita KARATE KIDS..
sangat syyyyuuurrrgggaaaa... (^_^)

babai.nak sambung tengok cerita menari-nari.
alahai..lupa la tajuk cerita 2.hahahaha





--->>lebih kurang 8jam lagi..
aku mao pulang ke Seremban..
nak mintak tolong mak masakan
sotong masak kunyit!!!nyummyyy!!
pergh...soooodaaaappp...chaw.

No comments: