Saturday, August 29, 2009

Ada Aku Kisah!!!

Assalamualaikum
Hai kawan2 (^_^)
wah..lame sudah tak update belog..
windu giler nk conteng-conteng cerita kt belog sendiri
aduh..tak tau nk mula dari mana la..

ha..ok..
nk cerita kejadian di Bazar Muadzam la..
dalam kul 5.30 pm...
aku ngn housemate telah merajinkan diri ke bazar..
yela..nk cari mencari,tinjau meninjau juadah berbuka

huh...sampai je kat bazar 2..terus jadi rambang mata..
hahahahah..juling seketika dan nafsu makan jd memberontak..
nak beli itu dan ini..
(ishk..kate bulan pose nie setan xde,ni setan mane yg rasuk aku beli bnyk2 ni??)

Sedang aku jalan meng"usha" makanan dari gerai ke gerai..
tetibe aku dgr ayat ni..

"eh...OKU pun p bazar gak ke???

what???hei..OKU tak leh p bazar ke???
Ada ke bazar untuk ORANG SEMPURNA ngan OKU??

Nasib baik time 2 terlalu ramai umat manusia..
Kalau tidak ko kene soal jawab ngn aku..Kira ok la kan be4 soal jawab dgn Yang Maha Pencipta

"Kau sape nak menafikan ciptaan Allah ni!!!"
"Dah cukup sempurna sgt ker??"

Kecacatan aku pada fizikal..memang la nmpk jelas sejelas jelasnya
Yang sempurna 2 pun belum tentu sempurna..

Alahai..senang cerita nobody perfect!!!
Ciptaan Allah nie semuanya sama..

Before this pun dah byk tempat aku pegi..
tak kira la bazar ke shopping complex ker..
Tak pernah plak dgr ayat cm 2 tok aku..
Kira ni 1st time la ada org yg perasan sungguh dirinya cukup sempurna talk like that!!!

Terima kasih la pada yg lemparkan ayat 2.. (^_^)

geGirlNote:
Biar lah aku tak sempurna di mata manusia...siapa tahu di mata Allah??
dan OKU pun punya hati dan perasaan..bukan lah minta untuk di sanjungi..
Sekurang-kurangnya hormatilah ciptaan Allah yg terindah ni walaupun ada kekurangannya..

No comments: