Sunday, May 10, 2009

♥Surprise Yang Menjadi♥


Ok.Saya baru balik dari makan2 bersama family.Tujuan utama makan tgh malam ni pasal nak sambut HARI EMAK!!!Ye syg..MOTHERS DAY untuk wanita yg bergelar seorg EMAK..

Misi kami iaitu ayah dan adik2 saya berjaya mencapai matlamat!!!Yahooooooooooooooooooooooo...!!! (ops...terlebih2 plak..hihihi)

Inilah yg diraikan (aik...cam meraikan pengantin rasenyer..lalalalala)
PN.RABIAH BINTI ABDUL RAHMAN.Beliau adalah EMAK kepada 3org anak yg agak tegar kedegilannye yang mane tetap sabar melayan permata hatinya ni..
R's Family : Roslan, Rabiah, Roshaida, Roshaidy dan Rusydan.
suapan dari anak pertama dan tunggal perempuan.Siapa lg kalau bukan sy!!dari 2ultraman (ops..maksud saya,adik2 lelaki sy..hihihi)
ececeh...dengan bangga nyer dan penuh riak..hahahaha..ok.tak ye.Dengan rase rendah diri dan penuh kesyukuran,inilah kedua org tua sy.Syukur..ALHAMDULILLAH.
Saya tau.Gambar ni tak berapa mengiurkan.Tapi ape saya kisah.Kek nie memang sedap!!!

1 comment:

ayaharith said...

muke kak deqda same ngan mak

oo..

anak mak la katekan


huhu~