Sunday, May 10, 2009

♥Emak Ku Nombor Satu♥

Emak...
Terima kasih kerana menerima diri ini seadanya..
Walaupun anak mu ini adalah OKU (Orang Kurang Upaya),namun diri-Mu tetap bangga dengan kehadiran ku dalam hidup-Mu..
Malah diri mu selalu memberiku semangat untuk terus berjaya sama seperti insan sempurna yg lain!!Mungkin lebih berjaya lg dari mereka yg sempurna..
Apatah lg dirimu selalu memberiku peluang untuk belajar berdikari..Yes.Berdikari walaupun diri ini serba kekurangan!!Dan terkadang terlalu rendah diri dan berkecil hati dengan mereka yg sempurna lantaran kekurangan diri yang ada padaku..
Namun aku harungi jua demi kejayaan ku!!
Dan Kejayaan ku telah mencapai separuh jalan..semuanya berkat doa dan tunjuk ajar dari-Mu,EMAK!!!
Ya ALLAH..tidak ada perkataan atau harta yang dapat menandingi kehebatan kasih sayang dan perhatian dari dirimu..
Aku bangga dan bersyukur dikurniakan insan seperti dirimu..
..EMAK KU PUAN RABIAH BINTI ABDUL RAHMAN..
Emak..Along ucapkan terima kasih untuk segalanya..atas perhatian dan kasih sayang...Atas kesabaran dan tunjuk ajar..untuk menjadi manusia yg tidak terlalu rendah diri atas kekurangan diri..malah harus berbangga kerna diri ini antara insan terpilih untuk menerima ujian dr ALLAH ini..

Along akan buktikan pada mereka yang sempurna,anak mak ni walaupun OKU mampu berjaya di dunia dan akhirat...Insya-ALLAH..

..EMAK tetap nombor 1 di hati ini untuk selamanya..

ALONG SAYANG EMAK!!!

YA ALLAH..KAU PANJANG KAN UMUR DAN PELIHARA LAH KESIHATAN EMAK KU AGAR DIA BISA MENIKMATI KEJAYAAN KU KELAK..AMIN..

p/s : walaupun aku tak sempurna di mata manusia yang menganggap diri mereka sempurna,siapa tahu di mata ALLAH............(^_^)

2 comments:

SuFy said...

xper..sume manusia same saje..slmt hari ibu k..smg kiter mnjadi anak yg solehah lagi..insyaallah..salam ziarah^_^

AkuAyie said...

Deq-da OKU?
kalau deqda x gitau, ayie pon x taw.. =) deq-da ttp nampak comei and sempurna..
boleh ayie tnye deq-da oku yg mcm mana?
Yg penting, Deq-da dah grad! leh tunjukkan kemampuan kat orang lain, walaupun kekurangan sumthin.