Tuesday, May 12, 2009

♥Bile 4 Menyerang♥

Occay.Kalau hari tu saya cerita pasal nombor 3,lani kita layan cerita tentang nombor 4 pulak.Setuju?? (ahh..xkire..korang setuju ke tak setuju ke..nak cerita gak!!lalalala).Deqda telah di tag oleh G Imaginasi dengan setiap soalan kene ade 4 jawapan..Erm..kenapa 4 ek???Kenapa tak gune nombor lain..mesti nombor2 lain jeles kat nombor 4 kan..Ops..dah mule merepek plak..back 2 the topic!!!

4 names that friends call you:
♥ aida
♥ shida
♥ meksu
♥ roshaida [suke kalau kawan2 panggil my full name.. (=.=) ]

4 things you've done in the last 30 minutes:
♥ blogging/surf internet
♥ tido
♥ makan
♥ gaduh dengan adik..sy kakak yg sangat baik..lalalala

4 gifts you would like to receive:
♥ cokelat
♥ bouquet of fresh flowers
♥ cincin
♥ laptop
(semua jawapan di atas agak klise kan kawan2)

4 of your favourite hobbies:
♥ ha...kaco orang..yey!!!
♥ blogging
♥ eating
♥ sleeping

4 places you want to go for vacation:
♥ pantai..wah..best dapat menikmati angin bayu..
♥ kampung halaman ku
♥ tempat2 romantik..ececeh..
♥ pusat2 peranginan dan pusat2 org..agaga..

4 things always found in your bag:

Hah!!!Ops.Sorry.Bukan gambar ini ye..Gambar sebenar di bawah ni... (^_^)

♥ handphone-tersangat penting utk sy terima dan jawab mesej..
♥ purse- ala..bukannye ade duit pun..
♥ my camera - love fotografi!!!
♥ alat2 cunnes - ha..ayat ape 2...ala,kire kalau pakai nmpk la lagi lawa sikit.. (^_^)

Top 4 you love so much:
♥ ALLAH
♥ PARENTS
♥ SIBLINGS
♥ MYSELF

Top 4 things 'special' for you:
♥ money/purse
♥ camera
♥ laptop
♥ clothes

Top 4 who you would like to answer this survey:
♥ to followers,followers,followers dan followers sudi2 la jwb tag ini ye..bukan nyer ape..nk kenali you all lg..hek e le,ayat nak gempak walaupun hakikat sebenar xgempak mane pun...

3 comments:

NoRT said...

ingatkan deq da slalu bawak spanar!

aya harith said...

mak aihh..

gmbar tools tu sangat menarik

i like....

uhuhu~

Bujang Susah said...

thanks dik