Friday, April 3, 2009

My Junior - Sayang Mereka Sungguh-Sungguh

p/s : sume name2 junior nie name glemer mereka aje
(sebenarnyer full name diorg aku xingat,almaklumlah name masing2 ngalahkan mat salleh..hehehehe)


time ni malam siswa siswi..sbelah aku 2 name nyer Yana..

ha..dak ni namenyer Dayah..Pelajar Dekan tiap-tiap semester

(die ttp humble w/pun die nie genius)

aku suke tengok muke dak nie..cam ade mix2 sikit..perangai pun agak gile2..
(same la cam aku..kire 1 kepala la nie)
name AYIN-DTP student

gambar nie agk poyo sikit (hah..bukan poyo sikit..poyo banyak nie)
xpe,xpe..meh aku kenalkan junior2 nie..dari kanan; alin,atul,dilla and aku sndri..
lokasi gambar ni di ketip : padang tenis PPD
dari kanan; alif,k-rie,zack
(ishk..aku xtau la pasai apa aku suke sangat time ni)

ye.ye..sebelum korang cakap adalah lebih baik aku cakap dulu..kuih pipi aku time ni nampak makin mengembang..but who cares???hihihi...

yang lagi sorang nie xtau cam ne nak describe..MAI namenyer
(mai dari mana xtau la...agagaga)

No comments: