Wednesday, April 8, 2009

Jangan Jadi Begini...

video

ha..kan dah kene langgar.Tu la akibatnye klau kedekut sangat.Tak salah rasenyer kongsi-kongsi.

Erm..dalam dunia nie macam-macam kategori kedekut ade.Salah satunyer kedekut ilmu (ishk..aku pantang tol manusia yang sebigini).. Ilmu klau tak di amalkan tak bergune gak kan?? dan klau x diamalkan,ilmu tu dengan "otamatik" akan hilang sendiri..korang tak percaye???

ha..cubelah kedekut kan ilmu yg korang ade ngan orang lain..selamat mencube...

hehehehe..ishk..aku nie..lagi menggalakkan plak!!!tak baik,tak baik..jangan lah jadi cam tu ye kawan-kawan semua. (",)

4 comments:

e l d y said...

haha .. lawak betul lah clip tu .. mana akak dpt tu , terima kasih sbab sudi berkongsi

DeQ-Da said...

huh..mmg tersgt kelakar...

akak curi kt dlm pndrive adik akak..hahahahhaah..

ye..same2..kite kongsi ape yg boleh di kongsi..

(^_^)

akey87 said...

adoi!! klakar siot!! aku ingat yg gemok tu yg jaat, rupanya yg kurus..padn muka!!

DeQ-Da said...

ha..same la..slalu yg besar2 ni suke blasah yg kecik..

ni terbalik plak..

:)