Sunday, November 22, 2009

Me...Myself...and...I


Salam kepada semua yang membaca tulisan di BLOG Deq-DA ni... dah lama rasanya jari jemari yang halus ni tak menaip di belog kesayangan ku ini *halus la sgt..Rindu sungguh2 kt kengkawan semua... (*_*)
Sooooo sorrryyy coz dah lame x update belog..jgn marah ha..nanti kene jual..lalala...Insya-Allah akan cube meng "update" kan hot gossip *ececeh...budget artis ker???

Ok lah...stop di sini dulu..thnks 2 u olls yg read this belog... (^_^)

2 comments:

♥chentaMAYA™ said...

nnti sng update la lagik~

lionteen said...

haah la..
lm da xupdate..
rindu tau..
hehee...