Saturday, September 5, 2009

Berehat Sebentar

Hai kawan.Alhamdulillah,saya baru saja balik dari Dewan Peperiksaan.2hari berturut-turut,semuanya sebab nk jawab mid term..semalam subjek Akaun,hari ini subjek Agama...

Soalan akaun ada 2 soalan jer.Tapi saya yakin kat soalan no.2 :-) tp markah nye cume 17 berbanding markah soalan 1 ; 23!!!Itu paper semalam,so..tak nak ingat la..sat g salahkan diri sendiri sapa suh tak study kan :) hah..bangganya tak study *sila jgn tiru aksi ini.

Ok.kul 10 td paper agama..hurm..ada 20soalan MCQ dan 5 esei..hah.saya tak suka soalan MCQ,coz susah ma,mau dapat markah.. :(
Dah la 2..siap ada soalan tambahan=long esei!!!
Huh..soalan KBKK gak la....apa soalan nya???

Huraikan Kekuatan dan Kelemahan Gerakan Tabligh di Malaysia.

Ha..hambik ko!!! :) best soalan nya..dok fikir jawapan sambil garu kepala walaupun tak gatal..apa lg,saya pun tulis la jawapan ikut logik akal..nak tau tak..saya sendiri pun tergelak baca jawapan yg di tulis 2...hurm..hope Ustaz paham la karangan yang rasanya cam budak2..huhuhu

Mengikut perkiraan,minggu ni agak tidak relaks bagi saya.Mana taknya,nk cover study tok 2 paper lagi.Belum kira betapa menggelabah nya saya dan housemate bila mana kami terkunci dari dalam rumah.Ha.orang dalam umah tak boleh buka tombol pintu walaupun tombol 2 tak berkunci..orang luar rumah pun sama..

Apa lagi..kami pun jerit la..dengan harapan ada orang lalu kat depan umah nie..
"tolong..tolong..kiteorg terkunci...Help me...help me..." *dengan harapan ada la lelaki gentleman datang menyelamatkan kami..hahahaha..sempat lg duk berangan nie...ishk..naya tol!!!

Time tgh banyak urusan,si pintu ni mengada-ngada kuncikan kami dari dalam..ishk..selang beberapa minit..penyelia apartment mai,la...ingatkan lelaki gentleman td :-) bla...bla...bla...dan konklusi nya D12-00-01 dapat tombol baru...yey..alhamdulillah... :)

geGirlNote:
ingat pas abih paper agama td,nak join venture ngn housemate p Kuanta,tp sayang xde rezki coz tak dapat restu dari mak.. :) restu 2 penting walau di mana anda berada..Sekian terima kasih.. (*_*) dan rasanya entry kali ini ayat kelam kelibut lor..

1 comment:

Anonymous said...

gud luck yah 4 next paper