Sunday, June 21, 2009

♥Origami vs Ulu Bendul♥

Pssssstttt gaya minah2 becok nak bercerita..
semalam kan aku telah merajinkan diri pergi keje...
yelah..hari ahad,masa untuk santai2 sambil kena bantai di rumah...hahahahahha
tp aku keje..bosan sampai naik gila coz tak ramai sangat customer yg datang..
so..untuk menghilangkan bosan nie...
aku mengkreatifkan diri membuat origami...
Bahan-bahan nya simple jer...iaitu duit..!!!
ha..hape??tak de duit??erm...tak dapat den nak nolong...
lalalalalala...

suka hati korang la nak guna warna apa.. :)
inilah origami yang aku buat tadi.. LOVE...

cantik tak???please cakap cantik...please..please..hahahahaha

aktiviti seterusnya adalah ke UB>Ulu Bendul..
Disebabkan tak de idea nak merepek jujur sungguh aku nie..hahahhaha
tengok gambar je sudah...

tiada apa di antara kami..ececeh..jangan gosip2 tau..tak baik.. :)dak sebelah aku 2 nama nya zulfar..dia la yang ajar aku wat origami LOVE 2..

kami keluarga bahagia..huh..gedik sungguh ayat 2..
sebenarnya dua2 boy ni adik angkat aku..comel tak??hihihi
huh..nak jugak wat PEACE.. sungguh gedik minah nie...

senyum dalam kesejukan..sumpah tak tipu..dah menggigil kesejukan time nie..2 yang sampai tertanya2... "mata aku ni bukak ke tutup"??lalalalala

..TAMAT DAH WEI..

No comments: