Sunday, June 28, 2009

♥Orang Yang Kita Sayang♥

Bila kita syg org tu♥
Kita terima je apa yg org tu kata♥
Tp bila dia kata kita?♥
Hati kata takper manusia tak perfect♥

Bila kita syg org tu♥
Kita tnggu dia lame pn x per♥
Tp bila dia tnggu kiter???dia mrh2♥
Hati kata ala, adatlah ada yang menunggu dan di tunggu♥

Bila kita syg org tu♥
Kita tak tdo pn tak pe lyn dia yg ngah bosan♥
Tp bila kita bosan♥
Ada dia lyn kita?♥
Hati kate tak pe dia busy kott♥

Bila kita syg org tu♥
Kita gaduh ngan dia, kita diam je♥
Tp dia heboh 1 dunia♥
Hati kate tak pe, dia tension tu♥

Bila kita syg org tu♥
Kita call nak ckp ngan dia♥
Tp dia gayut dgn org lain♥
Bila jd cm2♥
Hati kata tak pe, dia ada hal nk cakap dgn kwn dia♥

Bila kita syg org tu♥
Kita bercerita dgn dia,tp cerita dengan tunggul lg baik♥
Tp bila dia bercerita ngan kita♥
Kita dengar, sepatah2 kita ingt♥
Hati kata tak pe syg katakan♥

Bila kita syg org tu♥
Kita n dia lpr♥
Tp kita bg sume roti kita kat dia♥
Hati kata, ala jagalah ati dia, kesian dia♥


Bila kita syg org tu♥
Kita sanggup bg dia rest bila dia letih♥
Tp bila kita letih, dia suruh jugak kita lyn dia bila dia bosan♥
Adil ke?♥
Hati kata, ala bukan selalu pun♥

Bila kita syg org tu♥
Kita jadi cam org giler dgr dia sakit♥
Tp bila kita sakit,Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita♥
Hati kata, ala tak pe, tak kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam♥


Bila kita syg org tu♥
Kita tak prnh pentingkan diri sndri♥
Tp dia hipokrit tahap gaban♥
Hati kata tak per, dia mmg cm2 kena lah trima♥

Bila kita syg org tu♥
Kita syg nk tinggalkan dia slama2nya♥
Tp dia tak tahu kita berdepan dgn maut♥
Wlpn kita sakit,dia kata kat kita,sakit bese2 jer, jgn nk mngarut♥
Hati kata, cmnelah dia biler kiter tak de, msti dia hepi♥

Bila kita syg org tu♥
Kita tak snggp tengok dia derita♥
Tp dia tak prnh hargai diri kita♥
Hati kata, tau tak betapa kita syg kan dia???♥

Bila kita syg org tu♥
Kita snggup tinggalkan dia selama2nya untuk dia bahgia♥
Tp adakah dia tahu pengorbanan kita???♥
Ati kata, x pe, janji dia bhgia♥♥♥

6 comments:

NoRT said...

x pe...ikut suka dia....

aya harith said...

makin baca makin sakit rase hati ni
sebab kene betol2 kat idong ni

huwaaa~~

asliani ahmad said...

penuh makne ni..hehe...

matju2509 said...

jiwang siotttttt

lionteen said...

btul2..

Misshoney/Nurul Shuhada Wahab said...

ehmm sdeynyer..cm kena jer ayat die..huu