Monday, April 13, 2009

Jumpstyle

Aktiviti kegilaan remaja mase kini (aku xde la giler sgt bnda nie..tp suke tgk sbb satu seni..huhuu..kire remaja2 nie kreatif la gak dlm menggunakan fizikal mereka) Kire seangkatan dengan Shuffle,Breakdance dll.

Aku rase tarian ni suai untuk kekuatan kaki..wakakaka!!!

Boleh di praktikkan bagi pemain bola sepak supaya dpt merembat terus ke gawang, dan........gol!!!

Dan klau di amalkan aktiviti ini kemungkinan kaki korang semua akan kuat...hihihihi.. (^_^)

4 comments:

akudinda said...

ini lah cara senaman utk menguatkan tumit kaki dan buku lali..ia juga dapat menstabilkan kangkangan anda..
barang siapa yg lahir tidak dibedung sila amalkan senaman ni.. i'm sorry..

NoRT said...

hahahha... ni macam dok training nak raya cina je... depa ni main tarian naga ke? hahahaahahha

DeQ-Da said...

akudinda..

ha..boleh di praktikkan 2..

(^_^)

DeQ-Da said...

NoRT..

agaknyer kot..nk wt persediaan tok thn baru cina akan dtg...

wakakakakaka... (O_o)