Tuesday, April 28, 2009

♥Away Seketika♥

..sorry guys..
..nak mintak kebenaran away untuk seketika..
..korang kasi eh?..
..coz aku nak mencemar duli hadiri Konvokesyen
(hahahaha..angkat diri cam Raja plak)..
..be right back on Wednesday..
..2 hari aku akan ke Port Dickson,Negeri Sembilan..
..(mesti korang rindu kt aku nantikan)..
..(weh!!perasan tol la..sape la yang sudi rindu kt deqda ni..lalaala)..
..bye..bye..ta..ta.. semua~ :-( ..
..korang jage diri baik2 tau..
..nanti balik InsyaAllah aku update gambar byk2..
..Ok sayang? (^_^)..
..erm,aku tinggalkan korang dengan video ni..
..kenapa tinggalkan video ni ek??..
..sebab aku suke tengok dak ni..
..sweet+somel..
..pastu kepala aku pun ikut geleng2 cm kepala dak ni..
..hahahaha..

12 comments:

Adzfar said...

negeri sembilan tu kat mana eh?

fajridil said...

dah nak konvo awk ye. pasni keje ke sambung blajo lg? apapun,tahniah ye ^_* [my blog]

AkuAyie said...

hehe..kpale kite pon geleng nengok dak ni.. =P comei..

waaa...dah grad dh? wee...beshnyer

nadxoxo said...

tahniah dah grad :)

akudinda said...

BOLEH .. TAPI JGN LAMA2..
NANTI RINDUU LAK..
HAHAHAHHA.....
TAHNIAH.. DAH GRAD..

kirana said...

Jaga diri bebaik tau! (Sambil kepala Kirana geleng2 dan senyum2 comey macam budak tuh!) Cute laaa...

DeQ-Da said...

to Adzfar...negeri sembilan kt seremban

(^_^)

DeQ-Da said...

to fajridil...terima kasih yer...

erm..pasni smbung level seterusnya..

(^_^)

DeQ-Da said...

to AkuAyie..ye,senaman geleng2 kepala...

erm...dah grad..yey..hihihi

DeQ-Da said...

to nadxoxo..terima kasih dear

(^_^)

DeQ-Da said...

to akudinda..terima kasih dear...hihihi..rindu jgk

(^_^)

DeQ-Da said...

to kirana..cute macam kamu jugak..

(^_^)